lørdag den 7. december 2013

Ny trøje.....

På messine købte jeg garn til denne fine trøje, den blev strikket færdig i sidste weekend... og jeg fik lukket af se hvor fin den er.... og den var stor som et telt. jeg lignet noget som ikke var sandt, så det var en ommer.
Jeg skal bare lige love for at det tog sin tid, det er ikke let at travle op i. men det skulle jeg nu nok bestemme, så op kom den og nu ser den sådanne her ud.
Jeg har planlagt at den skal tages ind i siden så den bliver minder der og strikkes nogle cm korter så den ikke går til knæ.. spænde at se hvordan det ender, bliver den en jeg vil elske eller en have trøje. ja det kan kun tiden vise.
 Have nu en dejlig lørdag aften.

1 kommentar:

  1. Det skal nok blive godt . Det ser ud til at være lækkert garn og skønne striber

    SvarSlet