mandag den 10. februar 2014

Huer........

Her har jeg været så stolt af mig selv fordi jeg har fået strikket huer til mine børn som de har ønske sig her i vinter. og på samme tid har jeg strikket af garn fra lagret... hvad kan være beder at slå to fluer med et slag.


Nå klar, og så skal de bare lige vaskes, ind i maskinen på  30 g uld program, trode jeg...... Men ak nej det var 30 normalt og det kunne de ikke tåle. suk. ud kom de i den her from.







De er fine, filte og små... hun alt for små til mine børns hoveder. Når men det er jo det der sker når man ikke er helt klar ved vaskemaskinen. Så det er med at finde rest garnet frem igen og strikke nogle nye. så det er det min weekend er gåde med...


Ud over dem er det blevet til en lille babyvest. Til en kommen lille baby. Og en hue mere.




      
    


De første huer er strikket i Rasmilla ynglings garn og den sidste samt vesten er strikket i en rest  arwetta Classic. alt garnet er super dejligt og helt perfekt til børn og huer og andet småt.













2 kommentarer:

  1. Åh hvor er det ærgerligt, men du må på den igen. Sød lille vest :)

    SvarSlet
  2. Æv hvor ærgeligt... men lige noget du kan prøve.. gør dem våde og få ungerne til at prøve at tage dem på.. så kan det godt være, at de kan komme til at passe alligevel, sådanne noget kan gi sig meget og kan også dampes med dampstrygejernet...

    SvarSlet