lørdag den 15. marts 2014

Hvad er på jers pinde for tiden?



Jeg har dette meget smukke Bridgewater sjal på mine pinde, strikket i malabrigo lace, desværre er der meget forskel på de nøgler garn jeg har fået også selvom det har samme indfarvnings nr. nå håber det jævner sig lidt når man begynder at bruge det.




Ud over det har jeg ISLÆNDER AF SUSIE HAUMANN på pinde til sønnen.
Hendes str. går kun op til str. 6 år, og min er 7,5 år, og meget tynd, så har bare hold fast i det antal masker hun har få 6 år og så lavet den lidt længer så den kan komme til at passe.


Den er strikke i blackhill fra garnudsalget, fra laget.


Den er lidt tweed farvet, med grøn og har så en flødeskums til at danne mønster en super fin drenge trøje bliver den til er jeg sikker på. Det sidste billede er mere den rigtig farve.




                             


                 

Det sidste jeg har på pinde pt. er en strikke prøve, i blackhill, uld/silke. rullesten. er den strikket med to tråde af det og øverst er den ene tråd skifte ud med en alpaka., for at se hvilken blanding jeg helst ville have denne her gang.. pt. har den nederst vundet. og min tålmodighed er ikke stor vil gerne i gang med den men har lovet mig selv at strikke de to andre projekt færdig før jeg starter eller næsten færdig. hi hi

god weekenden.

























5 kommentarer:

  1. Ser lekkert ut det sjalet, men litt ergerlig med garnet. Uansett så kan det bli vakkert :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et meget smukt sjal og garnet er total lækket nok også derfor jeg lever med den forskæl på indfarvningen. Hvad strikker du på?

      Slet
  2. Det er da nogle lækre strikkerier du har på dine pinde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og jeg er stolt for har kun to stk på pinde hvilken er meget sjældent her i huset

      Slet
  3. ja det kan være svært at begrænse sig til få projekter engang imellem, men nogen gange er det jo også rart at få projekterne færdige :-) dejlige ting du har gang i....

    SvarSlet