søndag den 15. juni 2014

Pæreskald som en sommersky.


Så blev min sommersky , eller retter det har den været en tid men har bare ikke haft enegi til at få lagt den på bloggen, men jeg har fuldt med rundt omkring og en gang imellem lagt et par ord til jer ander... sådanne er det bare en gang imellem.

Lige lidt billeder af den, syntes selv der er blevet fin, efter jeg strikket den om. da det første gang kom ud og jeg lignet et stort grønt æble.... og så op med skidtet og på den igen. nu  er den blevet god.
Bare for sjov, så får i også lige et billede af den fra første gang den blev strikket og den bare var forkert.... lidt vel stor. og det her er et af de beder billeder. den blev strikket om et nr minder på enden og to fra hoften....
Der er brugt fra blackhill-højlandsuld garnudsalg, i farven pæreskal. 
opskriften er sommersky som Liselotte har lavet og den findes gratis på garnudsalget hjemme sidde. 
Jeg har brugt 1 tråd og 228 g i alt.

Have en god søndag






6 kommentarer:

  1. Hvor er den flot, jeg er vild med farven pæreskræl.

    SvarSlet
  2. Den er vild flot, godt du trevlede op :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er også glad for at jeg gjorde det. Men stort og hård arbejde. Syntes den pæreskals sommersky blev ved og ved....

      Slet
  3. Min blev også kæmpestor. Den ligger nu til udstilling i Garnudsalg.dk. Jeg har ikke fået strikket en mere, for jeg foretrækker at strikke Topdown, så sker det ikke at det bliver forkert i størrelsen fordi man kan prøve på efterhånden som man strikker.
    Din sky er blevet rigtig skøn i den smukke Pæreskal.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla ja jeg giver dig ret, er heller ikke vild med det det nede fra strik, og slet ikke efter den sidste oplevelse. Til sommersky har jeg lavet nota så nu kan jeg strikke en til der passer godt til mig. Dejligt og pt har jeg en til på pinde.
      Pæreskal er lidt våget til mig, men jeg skal bevæge mig uden for grå sonen hihi. Gad godt være lidt mere som dig, der kan li at gå i en masse dejlige farver.

      Slet