lørdag den 9. august 2014

Trøje til manden



Har strikket en trøje her i sommer til manden i huset. Han er super glad for den og glæder sig til at kunne tage den i brug.
     






Opskriften er fra familie journalen, Big Alfred. den er dog med striber og uden mønster.
Den har været færdig en tid har bare ikke lige fået langt den ind.


                    


Men i skal heller ikke snydes for et par billeder.
Garnet er fra garnudsalget.


Hvad sker der ellers her med mit strik.... jo har nogle procekter på pinde, noget af det bliver til noget andet... er i tanke pause.


Jeg vil så gerne strikke Høst jakken i det her garn, fra garnudsalget,


                                                           



men vil have en kid-silk i men kan ikke rigtig finde ud af hvad det skal være for en. er ikke helt så vild med det støvet garn jeg kan finde men nogle af jer der har et godt forslag?







2 kommentarer:

  1. Super flot trøje til manden.
    Hmmmm - Hvad med "pletterne" i garnet - er der en farve der går meget igen? Ellers skal du måske "bare" ramme den grønne som jeg synes er super flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte nej pletterne er ikke så tydelige at de skal have en tone frem. Og jeg vil så gerne som du forslår bruge den grønne som den er med en kid-silk kasan bare ikke finde den nogle stedder syntes jeg.
      Tak for de fine ord om mandens trøje

      Slet